torsdag 23 februari 2017

Friends

Hej!

Idag kikar jag in här med lite layoutinspiration :)

Jag har återigen skapat med härliga kollektionen Whatever is lovely från Bella blvd Illustrated Faith.

Har du tur hinner du kanske få tag i ett kit nu på utförsäljningen i butiken annars så finns det en massa andra härliga papper att frossa i.


Texten, Friends, är från en annan Illustrated Faith kollektion som heter She Blooms.
Cirkelbakgrunden och Love texten är free cut files till min Silhouette Cameo som jag laddat ner från Paper Issues.
Dom små ordfraserna är Tim Holts ,Small Talk.
Stjärnorna är från mina egna gömmor men det finns andra härliga dekorationer i butiken.

Fotot är på vår dotter Beatrice och en av hennes bästa vänner.
Jag har den stora äran och nåden att få lov att låna fotot och scrappa det = glädje!!





Tusen tack för titten här idag!

Skutta nu genast till butiken och passa på att gotta er och handla på er till den oerhört trevliga rabatten Lotta bjuder på !!

Kram Anna :)





2 kommentarer:

En liten butik sa...

Underbar LO!! Kram Lotta

Anna Uhras sa...

Åhhhh!!! TACK finaste Lotta!!! Du gör min dag ❤❤❤😚 KRAAM Anna 😍